It´s La France Baby



Har just kommit med underfund av att jag lyckats kvadda 5 Ipod´s.
Electroniska ting och jag har sannerligen aldrig haft en god samverkan.
Iband under jag hur jag är kapabell att lyckas?
Kanske är det så att oturen alltid ligger runt min sida, eller så är jag bara en allmänt oredig tös?
Lutar tragiskt nog mest åt det sista.
Imorgon tar jag och La Familia flyget till Frankrike och Nice.
Mor och Far skall kika på hus medans jag och min kära border skall gömma oss i butikerna.
Klingar underbart, inte sant?

Nu skall jag och mina bara fötter ta stigen mot sängen och slummra med kuddar av alla dess färger och former.
Föressten,
Bob Dylan – Forever Young

/ A
2010-11-02 @ 23:43:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0